2 Kasım 2010 Salı

Açık Radyo'da Toplumsal dönüşüm için SOSYAL GİRİŞİMCİLİK- SOCIAL ENTREPRENEURSHIP

10 yıl önce Tara Hopkins, beni ASHOKA Paneline davet ettiğinde hayatımın yeni bir dönemecinde olduğumu nereden bilebilirdim.
Toplantıda duyduklarım, beni ziyadesiyle heyecanlandırmıştı.Çünkü o zamana dek anlamlandıramadığım özelliklerim artık benim için netleşmişti.
Girişimci özellikleri olan ama para kazanmayı hiç bir zaman öne çıkarmayan birisi olarak sonunda kendimi anlayabiliyordum.Çünkü çevremde bu konuda bazı kişiler tarafından eleştiriliyor, bazı kişiler tarafından da farklı olarak yorumlanıyordum
Sosyal Girişimcilik kavramını idrak ettiğimden beri, bugünün koşullarında Türkiye için çözümün buradan geçtiğine inanıyorum.
Bu nedenle, her vesilede bu konuyu göndeme getirmeye çalışıyorum. Ashoka'nın dediği gibi 10 yılda düşünceler filizlenip toplum tarafından idrak edilmeye başlanıyor. http://www.ashoka.org/
Son 1 yıldır da Türkiye'de " Yeni bir TREND"  :( olarak algılayanlar varsa da, özellikle halkın içinden gelmiş kişilerin bu konuda başarılı olacaklarına hiç şüphem yok.
İyi niyetle de olsa halkın içinden gelmemiş kişiler ise umarım, kendi çevrelerinde yaptıkları ile büyük yanlışlar yapmazlar.
Burada benim kendime biçtiğim görev ise, yaşadıklarımı, gördüklerimi, bildiklerimi toplum adına doğru şeyler yapmak isteyenler ile paylaşmak olacaktır. İşte bu nedenle önce STGM den yayınlanan rehber ve Açık Radyo'daki programdan sonra FACEBOOK taki sayfayı açtım.Ve şimdi de daha fazla kişiye ulaşabilmek düşünce ile, blogu hayata geçiriyorum
Hayırlı olması dileği ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder